2014. március 25., kedd

THE SECRET PROJECT


Az utóbbi időben egy osztálytársammal elkezdtünk a beszélgetéseinkben elég komoly társadalomkritikákat megfogalmazni és egyre többet politizáltunk. #sweet18 Ő nagyon csodásan tudja megfogalmazni a gondolatait, én pedig nagyon csodásan tudom érezni a gondolataimat. Mondtam neki, hogy kéne csinálnia egy blogot ebben a témában. Szóval elkezdett írogatni és én elkezdtem rajzolni. Közös munkák gyümölcse eme blog. 

Gondoltam megmutatom nektek, mert nagyon szeretném azt hinni, hogy az olvasóim gondolkodó emberek. Vagy legalább szeretnék elindítani bennetek egyfajta gondolkodásmódot. Hiszen hajlamosak vagyunk saláta napjainkban ( hellyeah Shakespeare) felszínesen élni és nem meglátni magunk körül a világot. Mert így egyszerűbb. Viszont felnövünk és igazán kínos lesz, hogy a helyzet akkor fog tudatosulni bennünk, amikor ez bekövetkezik. Ha egyáltalán tudatosul. Ugyanis annál csak egy dolog rosszabb, hogy a fiatalok felszínesek, manipulálhatóak és rózsaszínködben élnek: ha a felnőttek felszínesek, manipulálhatóak és élnek rózsaszín ködben. Szóval ideje elkezdeni gondolkodni és levenni a színezett lencsés napszemcsit.

A blogunk olvasása remélhetőleg megadja majd a kezdőlökést. Figyelem: szarkazmusfelismerő képességet igényel. Azért remélem tetszeni fog és kitartóan visszanéztek majd. Egyelőre egy rendes poszt van, egy nyitószöveg és egy király bemutatkozó menüpont.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése