2014. március 4., kedd

ARCTIC MONKEYS - VOLT - WAT?

11:17 - A teremben néma csend. Pár ember kivételével mindenki filozófiadolgozatot ír. Viki nem. Viki kap egy snapchatet: AM A VOLTON. Viki sikít. Viki ugrál a székében. Vikinek ez a legszebb napja az elmúlt pár hónapban.

OH.MY.GOD. Mármint... komolyan? Mikor tegnap a VOLT fesztivál hivatalos facebookján közzétették, hogy ma tizenegykor bejelentik az év legnagyobb durranását már akkor reménykedtem, de mindenki lelombozott, hogy biztos nem. Szóval lekopogtam és vártam, hogyan fogok csalódni. Igazából szörnyű estém/reggelem volt, szóval el is felejtettem, hogy várok valamire. Egészen addig az ominózus snapig. Nagyon nagyon boldog vagyok. Még nem tudom, hogy fogom tudni kifizetni vagy kivel megyek vagy hol fogok aludni vagy akármi, de mennem kell. Ráadásul Woodkid is lesz és még csomó mindenki, aki érdekel. 

A lényeg, hogy összeállítottam nektek egy playlistet csupa VOLTos előadó számaival. Most írom ezt és még nincs kész a lista, de biztos vagyok benne, hogy az AM fog dominálni. Ja és csináltam a blognak egy spotify profilt. Lehet követni, időnként fogok playlisteket gyártani és új kedvenceket megosztani stb...

2 megjegyzés:

  1. Szia megkérdezhetem, hogy mi a lényege ennek a Spotify-nek?:D Mit kell rajta csinálni? Amúgy én eleve menni akartam a voltra, de az, hogy az AM is ott lesz... Az csak még jobban hívogat!!! :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú hát én nagyon szeretem. lehet rajta playlisteket csinálni, fent van szinte minden létező zene, szinte minden létező előadótól. Láthatod, hogy a barátaid miket hallgatnak, vannak már alap playlistek, amik folyamatosan frissülnek, rengeteg új zenét találhatsz, mert folyamatosan ajánl dolgokat azok alapján, amiket hallgatsz. meg ilyesmik :)

      Törlés