2013. szeptember 9., hétfő

Mini Haul & Prom Dress Hunting

Pénteken volt a barátnőm szülinapja és rájöttem, hogy még mindig nincs egy normális, szép cipőm, amit felvehetnék, úgyhogy beszaladtam a H&M-be, egy ilyen kis topánkáért. Kemény 3500 forintomba került. Na és hát mi történik, ha az ember lánya beszalad a H&M-be csakegycipőért? Persze, hogy még egy pár plusz dologgal sétál ki onnan. 
Szóval ahogy kiválasztottam a cipőt, arra is rá kellett eszmélnem, hogy hideg lesz este és nadrágban leszek, úgyhogy kéne valami. 990 forintért vettem ezt a négy pár fekete nejlon zoknit, szerintem teljesen korrekt. Azután megláttam ezt a két csomag karkötőt és hát valami nagyon erős kényszert éreztem a karomban, hogy leemeljem, aztán hogy lerakjam a kassza pultjára és hogy kifizessem. Rossz vagyok
A hétvégén pedig rádöbbentem, hogy már mindenkinek megvan a keringőruhája a szalagavatóra, csak nekem nincs, úgyhogy bepánikoltam. Ma a barátnőmmel felkerekedtünk és bemasíroztunk a Teréz körútra, hogy márpedig én ma lefoglalom a tökéletes hercegnőruhát. Először az Almássy szalonba vezetett utunk, ahol két ruhát választottam ki felpróbálni. Az egyik nem nagyon tetszett, a másik gyönyörű volt, szív alakú dekoltázsán különböző méretű szürkés igazgyöngyök. A probléma csak az volt, hogy jócskán a drága kategóriába számított, negyvenezres áracskájával. Így hát elhatároztam, hogy megnézem a többi helyet és ha minden kötél szakad, hát egye fene, egyszer van szalagavató. Apukám pénztárcájának szerencséje volt, mert a következő állomásunkon, az Organza szalonban megtaláltam az igazit. Négy ruhát próbáltam, ebből az egyik, btw amelyik a legjobban állt, alapból kiesett, mert a barátnőm már olyat választott. Akármennyire is próbáltak meggyőzni a nénik, hogy más emberen teljesen máshogy áll és a díszítést is meg lehet változtatni és hogy senki nem fogja észrevenni, inkább maradtam a másik háromnál, mint opció.
Hát végül ez a három ruha lett a befutó. Az első elég egyszerű, csak a felső részén van egy kis flitteres, gyöngyös díszítés és ezen a képen nincs rendesen meghúzva, úgyhogy nem látszik olyan nagyon, de jól állt. A harmadik nagyon szépen karcsúsított és igazából elég szép is volt, csak fényes kövekből állt a díszítés és én ennél jóval minimálabb ember vagyok. Tehát a végleges befutó a középső lett. Ide kattintva megnézhetitek kicsit nagyobban is. A fejemtől tessék eltekinteni, sunyiban lettem lekapva. Ez is szintén igazgyöngy díszítéses, mint az Almássy szalonban próbált csoda, de talán még jobban illik hozzám, tekintve, hogy fehér és nem emelkedik ki annyira. A nénik nagyon nevettek, mert folyton azt hajtogattam, hogy nekem a kevés dísz tetszik és ez milyen szép, mert tele van dísszel, de mégis olyan mint ha nem lenne, mert beleolvad. Szóval ilyen kommentárokkal pusztítottam ott mindenki agysejtjeit, de a lényeg, hogy megvan, lefoglaltam, kifizettem a foglalót (8000,-) és megyek főpróbára októberben. Az elvitel napján fizetem a második részletet, ami 9000,-. Szerintem nagyon korrekt egy ilyen szép és jó minőségű ruha, ilyen áron. Alig várom a novembert! Nagyon megnyugodtam. Annak ellenére, hogy a fiú, akivel táncolok kijelentette, hogy nyugodtan lehetek a bő Star Warsos felsőmben, ő felveszi a gördeszkázós yodás pólóját és mi leszünk a legmenőbbek. Akármennyire is vagyok SW fanatikus, így mégiscsak jobb lesz. :) Mit gondoltok?

11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a ruha! Jól választottál, az illik hozzád a legjobban :)!

    VálaszTörlés
  2. Juuj,reméltem, hogy a középsőt választottad, mert nekem is az tetszett a legjobban! már alig várom a szalagavatót,majd mindenképp írj, hogy mikor lesz pontosan!:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ruhát választottál:) Szerintem az illik a legjobban hozzád:)

    VálaszTörlés
  4. Én is a második mellett döntöttem volna! Jó szórakozást a tánchoz ! ;)

    VálaszTörlés
  5. Juj, nagyon csinos!! :) Azt tudod már, hogy milyen lesz a frizurád?
    A karkötők is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Niki :) még nem igazán. Vagy sima, nagy konty, vagy valami fonatos

      Törlés