2013. szeptember 26., csütörtök

Feelin' Retro

Nagyon rég volt, hogy filmet néztem. Az utóbbi időben, inkább sorozatoztam. Valamelyik nap viszont beleütköztem tumblrön egy képbe, amit nagyon szeretek és az 1986-os, Pretty in Pinkből van. A Breakfast Club óta meg akarom nézni, szóval most végre rávettem magam és nagyon tetszett! Mostanában csak a vagy nagyon elvont, vagy nagyon könnyed filmek/könyvek tudnak lekötni és ez elég könnyed volt. A főszereplő, Molly Ringwald harmadik híres filmje a Sixteen Candles, ami már szintén régóta be van tervezve. Ezt ma néztem meg. Szörnyű vagyok ilyen filmajánlós posztokban, elnézéseteket kérem, de muszáj írnom róluk valamicskét. Tehát a Sixteen Candles még jobban tetszett. Egyszerre könnyed és bugyuta és tinilányos és jaj de nyolcvanas évek és meglepően szórakoztató! Nagyon jókat nevettem rajta és magasan jobb, mint a mostani ilyen jellegű filmek. 

Pretty in Pink

Év: 1986
Magyar cím: Álmodj rózsaszínt
Kire érdemes figyelni? : Az egyik főszereplőt (Duckie-t), Jon Cryer, a Két pasi meg egy kicsi Alenje alakítja és zseniális!
Pretty In Pink (1986)

Sixteen Candles

Év: 1984
Magyar cím: Tizenhat szál gyertya
Kire érdemes figyelni? : John Cusack egy extra-geek freshmant játszik benne! 
Credit to owner.
Love reminds you that nothing else matters

2 megjegyzés:

  1. A Breakfast Club után én egyből megnéztem a Pretty in Pinket, és ahh, nekem Duckie nagy filmes kedvencem lett. :)
    A Sixteen Candles nekem is fent van a listámon, lehet, hogy megnézem a hétvégén. :)

    VálaszTörlés