2013. szeptember 1., vasárnap

BTS Supplies Haul

Na végül jobbkésőnmintsoha alapon én is megcsinálom ezt a bejegyzést. A füzeteket pár napja vettem, a többit pedig ma. Igazából semmi különös, pár pigna füzet. Mindegyik vonalas, mert anyukámnak állítólag még vannak jó minőségű, barbie-s, négyzethálós füzetei. Kíváncsian várom. Füzet téren még be van tervezve egy vagy két nagy, spirálos, regiszteres, perforált lapos füzet, csak ma nem találtam a Müllerben megfelelőt, úgyhogy elhalasztottam. Viszont vettem egy csomag Stabilo tűfilcet, amiből sosem elég. Ebben 20 féle különböző szín van. Vettem még mellé szintén egy sima, stabilo tollat is. Anyukám mindig hoz a munkahelyéről szövegkiemelőket, de azok nagyon gagyik és folyton eltörnek, meg kiszáradnak, úgyhogy most már tényleg be akartam ruházni valami tartósabbra. Amikor megláttam ezt a csomag Faber-Castellt, egyből belehabarodtam. A neon sárga és a pink eléggé alapszínek, azok közül is a kedvencem, de a másik kettő, a lila és a türkiz egyszerűen gyönyörűek. Még sosem volt ilyen színű kiemelőm. Beruháztam még egy neszesszerre is, amit tolltartónak fogok használni. Végül, végre vettem egy csomag gyurmaragasztót, mert a hatalmas Avengers-es poszterem ezer éve le van esve és újra fel kéne raknom. Ugyanez igaz egy csomó kinyomtatott fotómra is. Meg aztán bármikor jól jön, ha van a háznál. Mivel ez egy jó rövid posztra sikeredett, és a kép is elég kritikán aluli ( ezért egyébként szeretnék külön elnézést kérni, de egy napba besűrített balaton, kocsmázás, házibuli és egy óra alvás után ez a maximum, amit ki tudtam hozni magamból) most egy kis nyárbúcsúztató képes inspirációs maszlag következik. Ezennel pedig, akármennyire is szomorú ezt közölni, de hivatalosan is vége van az idei nyárnak. Mindenkinek csodás első napot kívánok!
orchidbee:

freckiled:

q’d :)

indie/gypsy/boho/vintage/modern/fresh/models/fashion ~*~* following back similar ~*~*~
coyotegold:

Can I come?
euoria:

boho ✖ indie
pal-vins:

✧ checking out all blogs ✧

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése