2013. szeptember 24., kedd

Autumn Bag Essentials

Hát itt vagyunk. Mindjárt szeptembernek is vége és túl leszünk az ősz egyharmadán. Megmondom őszintén, kicsit sajnálom, mert mindentől eltekintve, az ősz a kedvenc évszakom. A mindentől eltekintve dolgot úgy értem, hogy mostanában eléggé felgyűltek bennem a dolgok és hatszázfelé kéne figyelnem és több millió apróságot fejben tartanom és megcsinálnom és ehhez még hozzájön a konstans migrén és a néha olyannyira felerősödő hányinger, hogy alig bírom kiküzdeni magam az ágyból. Lásd ma. Nem is mentem suliba, mert szerintem az odafelé vezető úton elpusztultam volna. Közben pedig úgy is érzem, hogy teljesen elzüllöttem, mert hiába tanulok, annyi minden van, hogy egyszerűen nem vagyok képes maximálisan teljesíteni. Ja és akkor még nem említettem a szánalmas szociális életem. Na de ennyit a negatív energiákból. Csak azért kezdtem bele, hogy megértsétek miért nem bővelkedem új posztokban. Leültem, hogy na végre van időm, itthon vagyok egész nap, írok valamit. Jó, de mit. Fél napig törtem a fejem és ennyit bírtam kicsavarni belőle. Remélem, nektek kellemesebben telik a szeptember :)
a klasszikus
a kocka
a művész
a lányos
az eredeti
a minimalista
és a hippi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése