2013. május 11., szombat

Things I'm Awesome At - TAG

Eljött az idő, hogy megcsináljam egy korábbi cikkem, a Things I Suck At youtube-os tag párját. Igazából nem sikerült olyan jól, mint ahogy akartam, utólag sok minden eszembe jutott még, de már nem volt kedvem pótolgatni, vagy újat csinálni, úgyhogy most itt tartok a teljes ellentéténél. Mielőtt belekezdenétek az olvasásba, ajánlom figyelmetekbe Jenna Marbles videóját. Ismét. Amint ő is elmondja ebben a két videójában, a things i suck at tökéletes arra, hogy ne úgy tekints ezekre a dolgokra, mint hátrány, inkább nevess rajtuk. A things i'm awesome at pedig önbizalmat ad. Ha úgy érzed, hogy nincs semmi, amiben különösen jó vagy, csak gondolkozz egy kicsit. Minden apróság számít, mert tulajdonképpen ezek biztosítják a mindennapi jókedvünket.
  • Pingpong császár vagyok! Oké tudom, ez a szezon nem indult túl jól, de még csak most kezdődött! 
  • Kifejezetten jól tudok kiigazodni a szupermarketekben. Még úgy is, hogy folyton ki akarnak cselezni és kéthavonta átrendezik a polcokat. 
  • Rekord gyorsasággal tudok lemondani ruhadarabokról vásárlásnál. Annyi minden van, ami miatt nem lenne megfelelő nekem, hogy valamibe mindig fennakad az áldozat. 
  • Nagyon jó a passzív memóriám. Nem tudom, létezik-e egyáltalán ilyen fogalom, de én tavaly kitaláltam magamnak. Akkoriban figyeltem fel rá ugyanis, egészen konkrétan mikor fizikát kellett magolnom. Mindig úgy vagyok dolgozatok előtt, hogy nem tudok semmit, de amikor ott ülök előjönnek. A baj csak az, hogy túlságosan hozzászoktam, így nem bírok túl sokáig koncentrálni a tanulásra, mert elkezdem unni és arra gondolok, hogy majd úgyis eszembe jut. Aztán néha nem és az kínos tud lenni.
  • Szintén a memóriával kapcsolatban: nagyon gyorsan meg tudom jegyezni a dalszövegeket. Plusz jó az arc- és névmemóriám, ami néha nem annyira jó dolog, mert én nagyon sok mindenkire emlékszem, de ez nem mindig kétoldalú.
  • Kivételes tehetségem van a hangya és a szúnyog öléshez. A hangyákhoz muszáj volt hozzászoknom, mert vannak elég durva hangyainváziók nálunk. Az elmúlt napokban pedig folyamatosan berepültek azok a hatalmas, hím szúnyogok, nem győztem levadászni őket.
  • Bárkinek, bármilyen titkát meg tudom tartani, kivéve a sajátjaimat. Az már túl nagy nyomás és mindenképp ki kell beszélnem magamból, legalább egy valakinek. 
  • Általában meg tudok szerelni, helyre tudok hozni és stabillá tudok tenni kisebb kaliberű dolgokat. Például amikor szétesik az órám, tollak, mozognak a polcok. Ma például nem lehetett önteni a kancsóból a limonádét, mert kifolyt mellette és ott bosszankodott mindenki, én meg csak ránéztem és láttam, hogy a fedele nem áll rendesen. Csak erőltetni kellett egy kicsit és helyrepattant. Ezek gondolom azért vannak bennem, mert mérnökök a szüleim. Bár ez enyhe ellentmondás, tekintve hogy egyikük sem bírta észrevenni ezt a dolgot a fedéllel.
  • Végül a kedvencem, ami tulajdonképpen a szuper erőm: olyan hangsúllyal tudok mondani dolgokat, hogy még akik a legjobban ismernek, még a teljesen hatalmas baromságokat is elhiszik. Ebből következik, hogy kamuzni is jól tudok, ami persze nem szép dolog meg minden, de néha igazán hasznos tud lenni.
Remélem mindenki érti, hogy ez egy árnyaltan ironikus hangvételű poszt és nem vagyok elszállva magamtól vagy hasonlók. Manapság már mindent tisztázni kell :) Továbbra is szívesen olvasnám, hogy ti miben vagytok jók és/vagy bénák. Ezen kívül ha bármi mondanivalótok, kérdésetek akad, írjatok a blog tudakozó részlegébe:

uw-ask.tumblr.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése