2013. május 1., szerda

Mini Haul

Ahogyan biztos más sulikban is, most szombaton lesz nálunk a ballagás. Még egyelőre nem a miénk, azt majd jövőre. Azonban vannak tizenegyedikeseknek is feladatuk. Oké, a legtöbb embernek csak sorfalat kell állni az udvaron, de van pár speciális szerep is. Például egy-egy lány kíséri a tizenegyedik évfolyamról az osztályokat. Ezenkívül ott van a zászlóátadás, amiben nekem is szerepem van. Eddig nem nagyon törődtem az ünneplő kérdéssel. Van egy egyszerű fehér ingem, egy kis sarkú fekete cipőm és meleg időszakra szoknyám, hidegebbre pedig fekete nadrágom. Most viszont mindegyikben találtam valami kivetnivalót. Az ing nem olyan rossz, csak nadrághoz rövid. A nadrág nagyon meleg. A szoknya pedig túl szűk és nagyon meleg lesz és nagyon kényelmetlen lenne. A cipő pedig elég kockázatos. Bár tényleg nem nagy a sarka, de mégis csak az egész iskola és vendégsereg előtt kell vonulnom benne és az veszélyes. Tehát elhatároztam, hogy ünneplőfrissítés lesz és tegnap el is mentünk a barátnőmmel vásárolni.
Az eredeti terv az volt, hogy valami vékonyabb anyagú fekete gatya és bő fehér ing vagy tunika. Vittem is be ilyeneket a próbafülkébe, de közben megláttam ezt a szoknyát és gondoltam adok neki egy esélyt. Ez volt az első dolog, amit felpróbáltam és utána eldöntöttem, hogy más nem is kell. A jó dolog abban, hogy ezt választottam az az, hogy így nem kellett új felsőt vennem, mert az ingem is jó hozzá, csak majd betűröm. H&M és 8990,-.
A cipő már nehezebb kérdés volt. Mindenképp szandált szerettem volna, mert nincs idén nyárra csak egy élénk kék sarum, de az nagyon kényelmetlen. Ráadásul meleg is lesz. Szóval néztük a H&M-ben, A Pull&Bear-ben, a Stradivariusban és végül bementünk a Bershkába. A barátnőm talált rá. Egy 36-os és egy 38-as volt kiakasztva, aminek nagyon örültem, mert pont nyolcas a lábam. Viszont ez kicsi volt. Úgy döntöttünk megpróbálunk kérni egyel nagyobbat, hátha van. És volt! És tökéletesen jó volt. Úgyhogy megvettem. 6995 forint volt, annyira nem is rossz. Kicsit persze féltem, hogy kényelmetlen lesz sétához, meg tipikusan olyan, ami feltöri a lábam, de ma ebben mentem a városba, hogy kicsit betörjem és nem volt vele semmi baj :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése