2013. január 31., csütörtök

my day off

Az utóbbi napokban nagyon felgyűlt bennem a feszültség. Szörnyen rossz napjaim voltak, unalmasak és érdektelenek, ráadásul sok mindenkinek sikerült magára haragítania. Úgy éreztem, ha ma is be megyek, idegösszeomlást kapok. Úgyhogy megbeszéltem a barátnőimmel, hogy elmegyünk a BKF nyílt napjára. Hát nem annyira jött be. Utána viszont a barátnőmmel elmentünk az Árkádba kajálni, meg a Müllerbe. Ott vettem pár dolgot, meg amúgy is felgyűlt néhány mostanában megvett kincs, szóval valamelyik nap csinálok egy haul posztot. A legjobb az volt, hogy kimentünk a Margitszigetre. A Nyugatitól sétáltunk le és ott is nagyon sokat mászkáltunk, így mire hazaértem sajgott a lábam. Ennek ellenére iszonyatosan jól éreztem magam és gyönyörű idő volt! Teljesen felfrissültem :) 

ui.: Ha a Stark ház mottója az, hogy Winter is coming, akkor mostantól az enyém az, hogy "Spring is coming!" és már alig várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése