2013. január 15., kedd

Flower Power

Először iPodon láttam ezt a képet kicsiben és nagyon tetszett, de mióta megnyitottam nagyban, itt nézegetem 10 perce. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy mi a véleményem róla. A ruha felső része szerintem iszonyú szép, attól eltekintve, hogy semmi különös. A szín is tetszik, viszont ez a virágminta... Én szeretem a virágmintát, de mindig bizonytalanul állok hozzá, mert anyukám ezer éve azt sulykolja belém, hogy öreges vagy giccses vagy mindkettő egyszerre. Ebben az esetben kicsit túlzásnak találom és szerintem nem helyénvaló. Azonban imádom ezt a nőt. Nézzetek csak rá. Tökéletes haj, smink és úgy alapvetően az egész tökéletes. Ha meglátom az arckifejezését nem tudok a ruhán gondolkodni, mert látszik, hogy ő élvezi és jól érzi magát és ilyenkor elfogynak a kifogások. Nektek mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű a ruha és Lucy Liu is. Az egész jelenség egyszerűen annyira bájos, hogy nem tudsz nem odanézni. Olyan friss, színes és fiatalos az egész...az a fonat pedig tökéletes választás volt. Nekem a kedvencem a Golden Globe vörös szőnyegéről :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy így gondolod, mert először azzal akartam kezdeni, hogy ez a kedvencem :)

      Törlés