2012. december 22., szombat

The Last Few Days

Ez volt az utolsó hét a suliban, úgyhogy nagyon nagy volt a hajtás, last minute dolgozatok tömkelege. Az utolsó három nap viszont nagyon jó hangulatban telt. Tegnap osztálykarácsonyoztunk, aztán a barátnőimmel moziba mentünk és megnéztük a Felhőatlaszt. Nagyon örülök neki, hogy kiharcoltam, mert iszonyatosan jó volt! Annyira kaotikus és igényli az odafigyelést és folyamatosan agyalsz rajta és az utolsó öt percig nem áll össze egy egésszé. Nagyon tetszett és a casting is tökéletes volt. A mozi után csaptunk egy kis lányos, ottalvós bulit. Most értem haza és már rég blogoltam, úgyhogy gondoltam megosztom veletek pár életképet az elmúlt napokból.
Találtam egy képet weheartiton norvég mintás körmökről és megpróbáltam leutánozni. Nem is sikerült olyan rosszul. A képen az első verzió látszódik, azóta viszont már a 2.0 van használatban :)
Elkezdtük kidekorálni a termet még szombaton, ez a kép akkor készült. A H&Mben évek óta nézegetem a kapucnis pulcsikat, és mindig felidegesített, hogy 7000-ért adják és sosem értékelik le. A múlthéten azonban bementem a pólusban és majdnem elsírtam magam, mikor megláttam, hogy 4000. Vettem még egy norvég mintás kardigánt és egy fekete ruhát.
Véget ért a GossipGirl és az utolsó rész nagyon jó volt! Tényleg váratlan dolgok történtek és nagyon tetszett, kivéve a vége, mert kicsit túlságosan is happy end sült ki belőle.
Az Iskolai Diák Bizottság (IDB), aminek elnöke vagyok, szervezett egy jótékonysági gyűjtést a suliban és szerdán elvittük a rengeteg összegyűlt ajándékot a MikulásGyárba, utána pedig gyümölcsös popcornt ettünk, ami iszonyú finom volt, csak annyira édes, hogy hányingerem lett tőle.
Az utolsó napokban készült két legjobb kép rólam..
És a tegnap este a lányokkal. Nem voltunk ám fáradtak. Csináltunk vagy 200 képet.

Ennyi lett volna a kis összefoglalóm, majd még a hétvégén jövök ilyesmivel, meg karácsonyi dolgokkal! :)
instagram: @victoriaivan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése