2012. december 31., hétfő

Project #3


Úgy döntöttem írok egy másik összefoglaló posztot, ami csak személyes jellegű lesz, mert szeretném magamban is átgondolni és ez egy tökéletes alkalom. Szóval az évem elég átlagosan kezdődött, de már januárban szert tettem új barátokra. A második félévem elég átlagosan telt, kicsit feljavítottam a félévi bizimet. Közben letettem a német középfokú nyelvvizsgát, ötösre vizsgáztam töriből és négyesre bioszból. Egyik edzésen meghúztam a bal bokaszalagomat, miközben mentem le a lépcsőn, hogy megnézzem a wifi-jelszót (#tipikus). Egyre inkább lilult, de nem annyira foglalkoztunk vele. Elmentem a barátnőmhöz Franciaországba. Hatalmas élmény volt, egyedül repülni, vonatozni stb.. Mikor visszajöttünk elmentünk dokihoz a lábammal és adott egy nagyon ronda merevítőt, amit öt hétig hordanom kellett. Végül ezt is túléltem és vége lett az évnek. A június és a július első fele átlagosan telt, majd második felében Kecskeméti táborban voltam, immáron hatodszor és másodszor fotózáson. Nagyon fontos esemény volt az évben, mert rengeteg új barátot szereztem, még olyanokkal is sokkal közelebb kerültünk, akiket már ismertem előző évekből és most rendszeresen tartjuk a kapcsolatot. Most például együtt megyünk szilveszterezni. Az augusztus szintén átlagos volt, de nagyon sok programom volt.

Szeptemberben elkezdtem a tizenegyedik osztályt és vele együtt a matek mellett az infó faktot. Túlestünk a diáknapi kampányon, ami szintén hatalmas élmény volt és senki sem volt tőlünk csalódott, hogy nem mi nyertünk, mert túl lusták vagyunk és tudjuk, hogy amúgy is sokkal menőbb osztály vagyunk ;) Betöltöttem a 17. életévemet és még októberben elutaztunk két hétre Kínába. Azt hiszem ez volt életem legnagyobb élménye. Novemberben szalagoztuk a ballagókat és pityeregtünk kicsit, hogy már ilyen öregek vagyunk aztán elmentünk egy jót afterozni. A december már elég húzós volt, volt egy lelkileg elég lelombozó hetem, amikor a stressz átvette a testem fölött az uralmat, de ezen is túlestem. A Karácsony nagyon jól telt, kezdve az utolsó pár nappal a suliban. Szünetben találkoztam olyanokkal, akiket már nyár óta nem láttam és most nemsokára elindulunk a szilveszteri házibuliba. Hát ennyi volt az én évem és alig várom már a következőt a sok-sok vizsgával, egy szuper fesztiválos nyárral és szalagavatóval. :) És most pár kép.

Mindenkinek nagyon boldog, zavartalan és midikloriánnal teli 2013-mat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése