2012. december 30., vasárnap

Project #2

Összefoglaló 2012
Az első ötletem az volt, hogy a saját évemből tartok egy kis éves összefoglalót, de aztán túl sok minden általános jutott eszembe, úgyhogy ez is általános lesz. Kezdjük egy kis személyes véleménnyel. Ebben az évben nagyon sok jó dolog történt velem. Szinte tökéletes év volt, nagyon élveztem. Azon kívül, hogy meghúzódott a bokaszalagom és öt hétig merevítőt kellett hordanom, nagyon más rossz dolog nem történt velem és ezért hálás is vagyok. Kétszer is voltam külföldön és lett pár olyan új barátom, akik nélkül el sem tudnám képzelni a napjaimat. Most itt ülök és gondolkodom, hogy mivel lehetett volna jobb vagy mi az, amit 2013-ban másképp szeretnék csinálni. Nincs semmi nagyszabású. Az újévi fogadalmamon is gondolkozni kell még, mert hirtelen nem jut eszembe semmi azon kívül, hogy le kell fogynom. Na de akkor lássunk is hozzá az idei év nagy durranásaihoz! Előre szólok, hogy nem sorrendben megyek, mert csak úgy össze-vissza jutnak eszembe a dolgok.
The-avengers-2012_large
Kijött az Avengers, a Marvel-nerdek világszerte megőrültek.
Whitney-houston-1024x768_large
Február 11-én meghalt Whitney Houston. 
554064_461589963860849_69377865_n_large
Spanyolország ismét megnyerte az Európa Bajnokságot.
Tumblr_m7xsv3lgmg1qi23vmo1_500_large
A 2012-es Olimpiai Játékokat Londonban rendezték meg.
Tumblr_lkeyid9g6e1qzl095o1_500_large
Kate Middleton és Vilmos herceg bejelentették, hogy gyereket várnak.
Tumblr_m75t5i4sbq1qgxdruo1_500_large
Andrew Garfield az új Pókember.
Tumblr_mbk1aknxrr1r0pyopo1_500_large
A Gangnam Style elérte az egymilliárdos nézettséget YouTube-on.
Palvin Barbi VS angyal lett.
Tumblr_lzbgzomfgj1qagawvo1_500_large
Adele hat díjjal tarol a Grammy-n.
Tumblr_lt6043ph7a1qcjyv7o1_500_large
Véget ért a Gossip Girl.

Egyelőre ennyi, de még lehet beugrik valami és kibővítem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése