2012. december 5., szerda

Negative

khieroglyphic:

Oh I know the feeling.

Mostanában annyira stresszes vagyok, hogy ez fizikailag is visszaütött rajtam. Görcsöl a gyomrom, folyamatosan hányingerem van, fáj a fejem, szédülök és iszonyatosan álmos vagyok. Plusz spontán elsírom magam. Ma nem is mentem suliba, inkább aludtam meg olvasgattam. Elég depisen hangzik, de nincs semmi konkrét baj. Vagyis van. Minden. Valahogy úgy érzem, hogy kezdenek szétesni a dolgok. Folyton belegondolok, hogy már nem vagyok gyerek és most már feltűnnek a dolgok. Hogy nem megy minden úgy, mint a karikacsapás. Hogy egyre inkább önállónak kell lennem és ezért sokszor nagyon egyedül érzem magam. Persze nincs miért panaszkodnom... csak mégis. Várom a csodát, valami nagy bummot az életemben, ami helyrerázza a dolgokat. Szerencsére minden nap sikerül valamit találnom, ami felvidít, még ha csak 10 percre is. Ma ezt küldte nekem valaki és totál felvidított.

Persze mindez nem jelenti azt, hogy nem fogok posztolni. Sőt. Szerintem blogolásba fogom ölni a feszültségem. Meg persze a teniszbe. Ki nem hagynám. Az a hely, ahol mindent elfelejtek :)

Nem szeretek nyálas lenni. Bloe.
V.

2 megjegyzés:

  1. Remélem már jobban vagy! :) Nekem is szoktak ilyen napjaim lenni, nekem ez válik be: http://www.buzzfeed.com/mjs538/13-simple-steps-to-get-you-through-a-rough-day ;D
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ezt is láttam :P köszönöm szépen :)

      Törlés