2012. december 1., szombat

Instagram Sneak Peek

Alapból én egy kedves ember vagyok. De valakinek mindig sikerül felidegesítenie. Ó, hányszor határoztam el mostanában, hogy mindenkihez kedves leszek és mindenkiben a jót fogom keresni. Lelki béke, mosoly stb... aztán a következő nap mindig történik valami. Legszívesebben elmenekülnék Bora Borára!
A kép címe: 4 a.m. Szombaton volt a sulink szalagavatója és utána természetesen az afterparty. A barátnőnél aludtam és 4-re értünk haza. Azonnal bevágtuk magunkat az ágyba, de fél hatig biztos hogy még beszélgettünk.
Ez pedig a szalagavatón készült rólunk egy másik barátnőmmel, Katával. Ő az, akivel régen az unreal-worldöt kezdtem. Ha emlékszik még rá valaki :)
Mióta apuval elmentünk a METROba és vettünk milkás kakaót, majdnem minden este iszom egy bögrével :) Ez amúgy a tavalyi bécsi karácsonyi vásáros bögrém.
Már annyira rég szerettem volna egy IceWatch órát! Ma meglátogattuk a nagymamámékat és a nagynénémtől kaptam még utószülinapi ajándék gyanánt. Sima fehér, de imádom!
Vittem a nagyimékhoz a laptopomat is és a Kínai utunkról tartottam kiselőadást. Majd nemsokára itt is mutogatok képeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése