2012. december 12., szerda

Answers

Hát meg kell mondjam, kicsit csalódtam. Elég kevés kérdést kaptam, finoman fogalmazva... Igazából az a rossz, hogy én ezt a bloggert sokkal jobban élvezem, mint anno a gportált és ott mindig hihetetlen magas volt a látogatottságom. Itt viszont alig vagytok és olvastok és nem tudom mit csinálok rosszul vagy másképp. Na de mindegy itt vannak a válaszaim.
Q: "Szia! Milyen sorozatokat szeretsz / szoktál nézni? Ha nézed a Vámpírnaplókat, akkor ki a kedvenced? :)" 
A: Nagyon nagy sorozatfüggő vagyok, úgyhogy ez a lista nagyon hosszú. Doctor Who, The Big Bang Theory, The Mentalist, Gossip Girl, Pretty Little Liars, How I Met Your Mother, New Girl, Game Of Thrones ( ha épp van, most olvasom), Bunheads, Once Upon A Time, Misfits és igen nézek Vámpírnaplókat is. Valami oknál fogva Team Stefan vagyok, de a kedvenc szereplőm... háát nem is tudom. Talán Bonnie, de mostanában már inkább Caroline. Ja és imádtam Elijah-t!

Q: "szereted Batmant? :)"
A: Eléggé odavagyok a szuperhősös filmekért, de valahogy Batman sosem volt a kedvencem. A filmeket nagyon bírom, csak magát a karaktert nem :/ #TeamJoker

Q: "Szia! Nagyon szeretem a blogodat:D Azt szeretném kérdezni, hogy mi a véleményed a hátul hosszabb-elől rövidebb fölsőkről!:D A másik kérdésem pedig az, hogy ti hogy díszítitek ki a fát? Különböző színkombinációk szerint, vagy pedig mindenfélét raktok a karácsonyfára?"
A: Először is köszönöm :) Tetszenek, csak magamon nem. Nem szeretem túlságosan a rövid fazonú dolgokat, nekem sokkal előnyösebb, ha valami hosszú. Amúgy ez az asszimetria jobban néz ki a ruhákon vagy szoknyákon, személy véleményem szerint. A fánk pedig őskorok óta ugyanúgy néz ki: vörös-arany díszekkel aggatjuk tele :)

Még egy kis panasz a végére: igazából azután, hogy összesen három kérdést kaptam, kicsit elment a kedvem az egésztől, de az ígéret az ígéret. Ezek után is kérdezhettek ugyanott, igyekszem mindenre válaszolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése