2012. december 24., hétfő

23-24.

Gondoltam rittyentek egy mini helyzetjelentést, egy pár képpel. Először is kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek, megint. Fent a fánk látható, ami időszámításunk óta ugyanígy néz ki. A tetejéről még lemaradt a csillag, de anyukám fotózta, nézzük el neki. Amúgy mű fa, de szerintem gyönyörű és idősebb, mint én :)
Tegnap volt a névnapom és egy pár apróság mellett megkaptam ezt a gyönyörűséget, amire már olyan rég vágytam. Egy rózsaszín Martens bakancs. Imádom!
A tegnapi napomat egyébként mézeskalács sütéssel töltöttem, nagyon kifárasztott. Rengeteg lett, több mint 6 tálca. Egy kiló lisztből csináltam és van benne fél kiló méz... Aztán apuval összeügyeskedtünk cukormázat, ami azért volt különleges, mert nem volt itthon porcukor, úgyhogy mozsárban őröltünk kristálycukrot! Ezután négy felé vettem és a fehéren kívül, ételfesték segítségével csináltam még három színűt (zöld,piros,sárga). Nagyon sokat bíbelődtem a díszítéssel, de megérte, mert nagyon szépek lettek, ha kíváncsiak vagytok rá, ITT megnézhetitek a végeredményt.
Ééés a karácsonyi ajándékom a szüleimtől. Egy kindle 5! Annyira örülök neki, nem is számítottam rá. Kaptam hozzá egy szép lila tokot is és máris letöltöttem rá egy csomó könyvet. Emellett még kaptam egy fekete bőrdzsekit és a nagyszüleimtől pénzt és sok-sok csokit. Plusz még nincs vége, mert holnap ellátogatunk a másik nagyszüleimhez. 

Remélem mindenkinek jól telnek az ünnepek. Puszi. Viki.
Instagram: @victoriaivan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése