2012. december 9., vasárnap

12 Days Left






Már csak 12 napunk van hátra a világvégéig. Persze nem. Bár nem tudhatjuk. Mi van, ha mégis? Először azt mondtam erre a kérdésre, hogy olyan kínosan vicces szituáció lenne. Aztán rájöttem, hogy nem örülnék neki. Mármint... most komolyan? Éppen hogy megérem a 17. évemet és akkor bumm! Még csak nem is lehetek nagykorú? Azért van ez a hosszú iskolás korszak, hogy felkészítsen minket az életre és akkor még ezt sem fejezhetem be? Persze csodás 17 éven vagyok túl, nem panaszkodhatok semmi miatt, több helyre utaztam már a világban mint az idős- és középkorú magyar emberek többsége. Szóval ezzel nincs probléma, na de azért még egy picikét lehetne hosszabb, nemde? 
Második kérdés: "Mit tennél, ha biztos lenne, hogy 12 nap múlva véget ér a világ?"                     Hmm..hát.. nézzük csak.. Inkább demonstrálom nektek perfectbucketlist-es képekkel. Nem is azt, hogy mit csinálnék, hanem hogy mit sajnálnék, hogy még nem csináltam. Vagy ilyesmi. Elég nehéz témakör.
Akárhogy is, remélem senkinek a szülei nem gondolkodtak úgy, hogy minek vegyünk ajándékot, úgyis mind meghalunk? vicc volt.            Na és ti mit csinálnátok ebben a 12 napban?

3 megjegyzés:

  1. amikor megláttam a 3 latin szót, majdnem elment a kedvem a poszt elolvasásától...(3. éve tanulok latint.:D) de amúgy nem haltunk meg! óóó happy*-*

    VálaszTörlés